Har du lyst til å bli med på en kjempespennende reise i et lokalt konsern med ambisjoner? I Grønn Jobb arbeider vi mot målet om å være en foretrukken og landsdekkende totalleverandør ved å levere systemer for internkontroll og personalledelse, deriblant egenutviklede digitale løsninger, tilby kompetanseheving, rådgivning og ikke minst bedriftshelsetjeneste. Selskapet er i stor utvikling og forventer formidabel vekst fremover. I dag består Grønn Jobb av en herlig miks av fagspesialister, IT-utviklere, salg og servicepersonell, samt administrasjon.
Som en del av vår videre profesjonalisering og vekst skal vi nå ansette en Chief Operating Officer. COO vil være den øverste lederen for vårt største forretningsområde, Operations, hvilket innbefatter alle aktivitetene fra onboarding, forvaltning og offboarding av kunder fordelt på to enheter, Customer Success og Consulting.
Noen sentrale arbeidsoppgaver & ansvar
- Ansvarlig for den operasjonelle virksomhetsstyringen av selskapet etter at salget er signert
- Organisasjonsutvikling som følge av betydelig forventet vekst de neste årene
- Identifisere operasjonelle forbedringer og effektiviseringstiltak, både prosesser og systemstøtte som bidrar til å utvikle kundereisen og effektivisere verdikjeden
- Personalledelse og ledelse av små og store prosjekter, samt langsiktig planlegging
- Sikre leveransekapasitet, kompetanseutvikling og kulturbygging
- Jobbe tett med øvrige ressurser i selskapet for å sikre vekst, lønnsomhet og trivsel
- Videreutvikle KPI-er og sikre nødvendig styringsinformasjon
- Sparringspartner og rådgiver til CEO / eier, samt del av toppledergruppe
Hvem ser vi etter?
- Du har solid ledererfaring, organisasjonsutvikling, er trygg i din lederrolle og har evnen til å kommunisere godt, prioritere, delegere, balansere kortsiktige og langsiktige behov og planer, liker å ha mange baller i luften og trives med kontinuerlig forbedring og endringsledelse
- Videre har du god forretningsforståelse og erfaring med forbedrings- og endringsarbeid, og forståelse for hvordan IT-verktøy kan bidra til å forbedre prosesser
- Erfaring med å lede leveranseenheter og customer success teller positivt
- Du er flytende i norsk, muntlig og skriftlig
Vi kan med stolthet tilby deg:
- En variert og spennende stilling med stort ansvar og påvirkningskraft
- Mange spennende utfordringer fremover og muligheten til å virkelig utgjøre en forskjell for selskapet og enkeltindivider
- Mange dyktige kollegaer i et hyggelig miljø med høyt tempo
- Flotte lokaler i Dikeveien i Fredrikstad
- Konkurransedyktige betingelser
Høres dette interessant ut?
Hovedkontaktperson for stillingen er vår rekrutteringsrådgiver i Glasspaper Recruitment, Thomas Schibbye på telefon 41 04 38 53 eller e-post
ts@glasspaper.no som bistår oss i rekrutteringsprosessen.
Er du egentlig ikke på jakt etter ny jobb, men tror du vil passe til stillingen og ble nysgjerrig, velkommen til å ta kontakt med vår rekrutteringsrådgiver for en prat. Alle henvendelser holdes konfidensielt.